Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Leden 18 17:10:09 CET 2022

Zdrtavim,

to si umim predstavit:
auto parkuje na kopci, rucka povoli (mechanicka zavada), auto se i navzdory zarazene rychlosti pohne,
tedy protoci motor, ten naskoci ... a jede
ridici jednotka zapne autopilota a auticko se vyda na vylet

:-D

  Sam