Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Leden 18 16:38:11 CET 2022

On 18.01.2022 16:14, Zdenek wrote:
> Četl jsem v recenzi, že jak hybridy tak čisté elektromobily mají stále i 12
> V akumulátor a že se při jeho vybití auto nerozjede. Některá auta ho umí
> dobíjet z trakčního akumulátoru...
> Dá se takové auto s vybitým 12 V akumulátorem roztáhnout nebo roztlačit?

Pominme to, ze je to elektromobil, kde nema smysl o nejakym roztahovani
mluvit - muze se vlastne vubec nejaky moderni auto roztlacit? Nejsem
petrolhead, ale myslim, ze automaty ne, diesely ne, auta se vstrikem asi
(?) taky ne, riziko poskozeni katalyzatoru si taky pamatuju...

--

Jindroush <jindroush na seznam.cz>