Re: Můstek chcípá

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 18 05:34:09 CET 2022

No moje rada po telefonu byla, koupit nový můstky jinde a ty divný
reklamovat.

Na vědu taky dojde, vyžádal jsem si dodání vzorku "dobrých", chcíplých a
normálních. Jsem zvědav, jak budou vypadat na RTG:-)

Závěrem předchozí diskuse je, že jistota je odpor drátu a ohmův zákon.
Sklamalo mě, že jsem se nedozvěděl žádné zajímavé informace ohledně
procesu pouzdření součástek podobného typu, co tomu předchází a kde by
tam mohla nastat chyba, která by např. na čipu zanechala nějakou
chemikálii, co by dokázala pouzdro nafouknout.

PH