Re: Můstek chcípá

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 17 15:19:08 CET 2022

Ja by som to nehrotil. Ten mostik s najvacsou pravdepodobnostou neobsahuje
nic rafinovanejsie ako diody identicke alebo vyrabane technologiou 1N400x
a ten obvod, ak je napajany trafom co normalne da 60mA, zda sa mi
nepravdepodobne, ze za akychkolvek nepriaznivych okolnosti dokaze cez
hentaku diodu pretlacit jednorazovo destrukcnu energiu. Ano, vselico je
mozne, ale nieco mi hovori, ze v tych problemovych kusoch boli pouzite
suciastky pochybneho povodu.

Ja by som sa na to zakaznika priamo spytal, a ak je to tak, tak by som ich
jednoducho vsetky bez slova vytahal, zahodil, a nahradil niecim znackovym
(nech to znamena cokolvek).

Inaksie povedane, niekedy je organizacne riesenie lepsie ako
vedecko-technicke.

wek