Dratove porno na pondelok

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Leden 17 15:16:44 CET 2022

To jsou tři 10A Křižíci nad sebou, regulační autotrafa, mám to doma, ale
bohužel bez krytu. Ale je to macek. Viděl jsem to nainstalované někde v
laboratoři se servomotorem nahoře, byla to automatická regulace napětí
sítě...
aze

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Sent: Monday, January 17, 2022 2:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dratove porno na pondelok

Já zase jako první kliknul na tohoto drobečka:

https://www.elexbrno.cz/detail.php?proId=2027&secId=124

Měli jsme ho ve škole.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 17. 1. 2022 9:44:45
Předmět: Re: Dratove porno na pondelok

Shodou okolností se dnes kdosi ptal na firmu elex, tak jsem se podíval
co nabizí  a ejhle, ruský ručičkový multimetr    -  s ním jsem začínal,
tak se musím podělit:

https://www.elexbrno.cz/detail.php?proId=2021&secId=110

Petr