Re: OT: zkusennosti s firmou na repas pristroje ELEX Brno ?

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Leden 17 10:43:02 CET 2022

zdravim,
parkrat nam myslim opravovali nejake pristroje (typu lock-in, spektrak od SRS) a probehlo to snad ok.
nejake repasovane pristroje (zdroje, osciloskopy, lock-in, proudove sondy) kolega s oblibou nakupoval u "Helmut Singer Elektronik" ale zadnou reklamaci s nimi myslim neresil..
v.

> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: "hw konfera" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 17.01.2022 09:28
> Předmět: OT: zkusennosti s firmou na repas pristroje ELEX Brno ?

hezky den.
 chtel bych si koupit neco drazsiho a repasovaneho v
 https://www.elexbrno.cz/ <https://www.elexbrno.cz/>  .
 ptam se jen pro jistotu, jestli to neni najaka nedobra volba, nez pustim
 penize :-) posledni dobou se mi par nakupu nepovedlo idealne, tak jen
 vetsi opatrnoist.
 dekuji za pripadne info.
 tomik.

 --