Re: Externí klávesnice "jako z noťasu"

Pondělí Leden 17 08:49:57 CET 2022

No, vemte si telefony, v tom jsou obrovské rozdíly, kolik za to chce kdo
utratit. Někdo má tlačítkový už několik let a lepší nepotřebuje... někdo má
smartphone za 2000 a stačí mu to. Někdo má lepší za 6000 a už to je skoro
moc... a někdo má iphone za 30 tisíc a jak přijde Apple s novým modelem,
tak ho musí vyměnit.

Nebo auta... hloupé ojeté auto odvede vlastně stejnou službu jako fungl
nové, ale někdo se už bez adaptivního tempomatu neobejde :-)

P.K.