[MECH:] Jak nastavit laser

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 16 19:21:02 CET 2022

Je dobré si to představit jako promítačku. Čím dál, tím větší je obraz,
tedy v našem případě řezající tečka.

A taky je tam hloubka ostrosti, takže čím blíž, tím kratší je rozsah,
kdy je ta velikost malá.

Když to vezmu podle 100W CO2, tak na 25 mm můžu trochu řezat Fe plech,
ale řezná zóna má tak do 1,5 mm, na 150 mm to s plechem nedělá nic, ale
zas můžu řezat prkýnko 10 mm.

PH