Re: OT Čím vrtat do smaltovaného plechu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 15 22:20:56 CET 2022

https://www.aliexpress.com/item/4001209284574.html
Klčové je, že jsem čidlo vystrčil asi 15 cm vodorovně do prostoru,
směrem od žebrované strany.
Pak jsem dal hysterezi na hodně málo, možná nejmíň.
Relé jsem nahradil SSR, aby necvakalo.
Možná, že s tou min. H by relé ani moc dlouho nevydrželo.

Ještě teda poznámka: Fyzikální teplotu to evidentně krásně drží, ale
tepelný pocit závisí i na vlhkosti a ta s venkovní teplotou klesá, takže
pocit tepla klesá s ní. Tzn. chtělo by to ještě další level, kde by se
teplota řídila i podle vlhkosti.

Další otázka:
Vystrčení čidla jsem realizoval s pomocí vyztužení zahradnickým drátem,
je to dost opičárna:-)
Chtěl bych tedy nějakou pružnou trubičku, vhodnou k trčení kolmo do
prostoru s občasným zavaděním člověka, či lovem kočkou.

PH