Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Leden 15 13:22:13 CET 2022

Zdravím,

Tesla 3 LR nám dorazila do práce týden před Vánoci. Koupil jsem ji pro
jednoho kolegu, který je do aut fanda. Zatím jí nerozebíral, ale protože
všechna auta před tím rozebíral a vylepšoval (různé senzory atd), tak
čekám, že to tak bude i s Teslou. Už si něco dokupoval a něco tiskl, takže
on to dlouho nevydrží. Před 10 lety jsem si od něj půjčil Mondeo a trochu
to v něm vypadalo jak v Boeingu 737...

Ještě odbočím do FVE, které se probírá. Kolega má od loňského jara asi 5KWp
FVE panelů na domě i na přístřešku pro auto (myslím). Má spočítáno, že když
by v létě celý víkend bylo pěkně, tak mu přetoky nabijí Teslu na
celotýdenní dojíždění do práce (58 km /den).

Rád se podělím o zkušenosti.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel