Re: Můstek chcípá

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 14 18:26:22 CET 2022

Takže se jako těm diodám najednou natolik zvýší závěrrný proud, že se
jím upečou, no to by dávalo smysl. Teda musí to bejt dostatečně ryché,
aby na desce pod tím nebyly stopy delšího přehřívání. Prostě všechno prý
vypadá jak nové, jen je jeden z můstků nafouklej a prasklej:-)
Ale muselo by se to nejspíš chovat jak MPPT, aby to z toho trafa ten
pečíccí výkon vůbec dostalo:-)

Kdyby uvnitř byly 4148, tak by to fungovalo v pohodě:-)

První co mě napadlo, bylo, že by to byla vadná série, kde třeba na
čipech před zapouzřením zůstala nějaká chemikálie, která časem začne
elektrolyticky vyvíjet plyny, ty prasknou pouzdro a při tom se čip
mechanicky zničí.

Zkusím získat nějaké ks a rengenovat.

PH