Re: Re: Můstek chcípá

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Leden 14 15:56:37 CET 2022

Prud, ktory prechadza diodami a nabija kondenzator nie je "sinusovy"
Je sustredeny do kratsieho casu v okoli spicky sinusovky a ak ma preniest
pozadovany vykon, tak prudove spicky su uplne mimo vzorca
I=Unap/Rzat
Su vyrazne vacsie.

Dodo

pi 14. 1. 2022 o 13:50 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):