[OT] Aliexpress pošta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 14 15:46:42 CET 2022

Ahoj,

pokouším se si udělat trochu přehled, jak které zásilky končí u nás.

Co jsem zatím tak nějak vypozoroval je, že pokud je tracking ve formátu
LFxxxxxxxF, tak u nás dopadne jako zásilka do schránky (takzvané eLko),
nebo jako doporučená.
Pak jsem poslední dobou vypozoroval, že zásilky CZxxxxxxxxxxxxx (hodně
čísel) po nějaké době podlehnou konsolidaci a přečíslujou se na jedno
LFxxxxxxxF. pokud jich je víc z jedné objednávky, tak přijdou
nachmoustané v jedné obálce z Ústí. To že to chtějí udělat se pozná v
trackingu, protože se tam zobrazují obě ta čísla (to druhé je stejné pro
několik zásilek). Například:
Tracking number : CZ000010387486,LF8511930666F
Dokonce někdy bývá u produktu pod položkou free shipping napsáno
"Combined delivery" a pozitivnější datum doručení, pokud dosáhnu na
kombinaci.
Například tady: https://www.aliexpress.com/item/1005003056524765.html
Samostatně 14 dubna, ale při kombinaci nad $6.98 už 7 února.

Nevíte, jak se doručují UHxxxxxxxBE ? Dostal jste někdo v poslední době
takovou?

A nemáte ještě jiné vzorky?