Prisel email? (was Re: OT: Maily Re: mikrotik - jak oddelit pevne site?)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 14 15:02:13 CET 2022

On Fri, 14 Jan 2022, David Belohrad wrote:

> Hm, dobry dotaz. A dost zajimavy. Take jsem tak pred mesicem predelaval
> svuj emailovy server and misto pure-linuxoveho reseni jsem zvolil
> mailcow docker. K tomu jsem nastavil SFP, DKIM a DMARC pro belohrad.ch a
> obcas dostanu reporty, ze neco nejde a nejsem schopny rici proc.
>
> Dotaz, ktery jsem dneska psal, vygeneroval DMARC forenzic report,
> ve kterem se pise, ze IP 80.250.3.99 (alik.hw.cz) se snazila poslat
> email jako by byl z moji domeny a tim padem doslo k rejectu.

To bude problem mailing listu hw.cz . Kdyz rozesila maily tak ten
mail od p. Belohrada chodi s From: odeslatele - david na belohrad.ch .
A protoze tam ma nastaven DKIM tak ten tim pruchodem mailu uz nesedi.

Mailing list by tyhle DKIM,SPF radky z prichozich mailu mel odrezavat
pak je to OK. Ale to umi az novejsi verze, takze jestli to bezi na necem
starism tak to asi bude problem, ze to neni jen vec nastaveni a musel by
se udelat upgrade.