Izolacni vzdalenost 230VAC (audio panel JW-A5)

Čtvrtek Leden 13 13:34:36 CET 2022

Tak jsem to pro jistotu v nejblbějším místě vytunil, seškrábnul a utrhnul
jsem měď z desky (a propojku udělal drátem z druhé strany):

https://photos.app.goo.gl/Sa9y3k5DeNu6jnv49

P.K.

út 11. 1. 2022 v 9:18 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>
napsal:

> Zdravím,
>
> taky bych nikdy neudělal jen 1mm vzdálenost. Nicméně ta norma  EN 60950 je
> právě o povrchových vzdálenostech na DPS a uvádí 1mm jako zesílenou izolaci.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> pavel.poucha na papouch.com
> Tel. +420 777 232 485
>
> Papouch s.r.o. - vývoj
> Papouch store s.r.o. - obchod
> Papouch production s.r.o. - výroba

> po 10. 1. 2022 v 19:45 odesílatel Vláďa Anděl <

>>> jednatel
>>> pavel.poucha na papouch.com