termostaticka hlavice s motor pro vlastni cpu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 13 01:30:00 CET 2022

No ale i při plném otevření a zavření PWM dává smysl, podle mě. I při
ON/OFF režimu
Takže raději nějaký model s 2-3W, který reaguje při plném výkonu rychle.
A po přestavení tam pak pomocí PWM nebo sníženého napětí pouštět jen
výrazně nižší udržovací výkon.

A nakonec u proporcionálního řízení i ten silnější model nebude brát
tolik, protože bez PWM omezení výkonu by nedokázal udržet požadovanou
teplotu.

Ale u podlahovky je rychlost opravdu asi zbytečná.

PL