Re: Rpi Pico RP2040 -začátek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 12 23:08:10 CET 2022

Nevím o tom absolutně nic, RP2040 nemám.
Ale viděl jsem, že skvělý Black Magic Probe má nějakou podporu pro RP2040.
https://github.com/UweBonnes/blackmagic/tree/rpi/src/target
Takže kdybych náhodou chtěl někdy s RP2040 něco dělat, začal bych s BMP.

Dá se nahrát mimo jiné do těch maličkých ST-link programátorů, které se dřív
prodávaly u Alíka za necelé 2 USD. Dnes budou asi dražší.
Stejně tak se dá nahrát do Blue-pill a dalších univerzálních dev-kitů.

PL