termostaticka hlavice s motor pro vlastni cpu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Leden 12 15:36:09 CET 2022

Zdravím,

to jsem zrovna nedávno hledal. Většina termostatických hlavic na trhu je
ale ovládána ohřevem (uvnitř je bimetal nebo jiný teplotní člen, který
ventil zavírá). Prodávají se NC a NO, tedy bez zpojení otevřené nebo
zavřené. Např:
https://www.tipa.eu/cz/termoelektricky-pohon-salus-t30nc-24v/d-185885/

Výhoda je, že k regulaci lze použít PWM.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

st 12. 1. 2022 v 15:19 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>