STM32 - ADC s diff. vstupmi

Středa Leden 12 11:32:00 CET 2022

Trosku to kazi fakt, ze se prakticky nedaji sehnat, vali se nekde leda
par exotu v BGA co jsem naposledy koukal. Uz by me zajimalo dost akutne,
jestli se to v dohledne dobe zlepsi...
Jinak programovani se netreba bat, proti nizsim radam minimalni rozdil v
periferiich, resp. pro zakladni funkce je to v api stejne. Pokud se
pouzije Cube, neni rozdil v zakladu ani poznat.