STM32 - ADC s diff. vstupmi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 12 10:16:04 CET 2022

[preposielam]
Dobry den,

tak som trochu zase browsoval po beznych predajcoch a zistil som, ze
budem musiet zmenit styl pristupu, ako spieva nebohy Miroslav "Chce to
zmenu stylu"... Akurat neviem, ci mam bastlit do diferencialnych ADC
alebo STM32, co bude mat pre moju "buducnost" vacsi prinos... Alebo sa
vratit ku povodnej definicii mikrokontroleru a vrazit tam nejaky 8-bit
s 32/64kB FLASH. Predsa len ta G4 aj L4x2 su uz take male 286-tky, a
tie som ja nikdy nevedel programovat, zvlast teda, ked ide len o moju
zabavku a kratenie si dlhej chvile v nasom panelaku.

A.

Krome L412 jeste pridejte na seznam L422.

Ale ta druha otazka nebyla soucasti puvodniho zadani a odpoved dost
komplikuje.... no, mozna spis zjednodusuje.