nejezdici vlaky
Tomáš Koželuh
mr.death na ipq.cz
Středa Leden 12 09:52:34 CET 2022
Už vám to funguje! Teď už stačí jenom doladit, aby ty vlaky jezdily na
správný místa... :-)
Ještě zpět k původnímu tématu, zajímalo by mě, jestli Siemens nezareagoval a
teď narychlo dělá aktualizaci SW nebo jenom prostě nezareagovaly ČD, že
taková aktualizace existuje a musí se nasadit, aby to jezdilo i po Novým
roce. Pokud jsem to správně četl, tak problém nastal pouze u starších Desir
koupených z Německa, nový Desira s tím problém nemají.
-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Robert Baranka
Sent: Wednesday, January 12, 2022 9:21 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: nejezdici vlaky
Slovenské železnice nemajú dosť strojvedúcich
(https://refresher.sk/108782-ZSSK-rusi-vlaky-na-zapade-Slovenska-ma-nedostat
ok-rusnovodicov-Vypadky-by-mali-trvat-minimalne-najblizsi-tyzden), tak
testujú "autonómne" vlaky :-) robo
Dňa 12. 1. 2022 7:45 Dodo Racek wrote / napísal(a):
> v CZ mate nejazdiace vlaky, na Slovensku aktualne jazdia aj bez
rusnovodica... Aj ked madari z toho nie su nadseni.
> ;-)
>
> https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/613080-neriadena-strela-vlak-z-
> kosic-bez-rusnovodica-sa-po-25-km-zastavil-az-v-madarsku/
>
> Dodo
>
> ut 11. 1. 2022 o 23:52 Petr Labaj <labaj na volny.cz <mailto:labaj na volny.cz>>
napísal(a):
>
> Zápletka mnoha katastrofických filmů.
> Je třeba zavřít nějaký důležitý ventil. Elektrika nefunguje. Ručně to
> nejde, tak pracovník (ne hlavní hrdina) to vezme trubkou a ulomí to.
> Hlavní kladný hrdina pak musí zachránit svět a krásnou ženu.
>
> V těch letadlech je předepsaná síla, jakou to musí jít ovládat. Prý s
> tím snad můžou mít problémy malé ženy, se občas objeví.
> Ale pokud je třeba překonat aerodynamické síly při letu dolů a ještě
na
> plné motory, tak už to půjde dost ztuha.
>
> PL
>
> ********************
>
> Dne 11.1.2022 v 23:39 Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> > Tohle mi připomnělo, když jsem pracoval ve firmě co vyráběla
> > servomotory pro ovládání ventilů, kohoutů a podobných zařízení,
pohon
> > byl elektromotorem, ale byla o toho k ovládání i klika nebo ruční
> > kolo, co kdyby náhodou. Jednou se v tom někdo šťoural, že by se to
> > ruční kolo mohlo zmenšit. Napadlo mne, jestli existuje nějaká norma
> > nebo předpis, jakou silou nebo momentem se tím kolem smí točit -
> > jednak kdyby bylo potřeba armaturu havarijně zavřít, aby to člověk
> > utáhnul, jednak pokud tu armaturu někdo chce zavřít fest, do kola
> > strčí násadu od krumpáče, zabejčí a něco ulomí, aby se vědělo, kdo
za
> > to může. Ale nic čeho bych se mohl chytnout jsem tehdy nenašel.
> > Možná, že jsem jen špatně hledal.
> >
> > ---------- Původní e-mail ----------
> > Od: Petr Simek <psimek na jcu.cz <mailto:psimek na jcu.cz>>
> >
> > ... Jenze Boeing redizajnoval kolo
> > kterym se toci a pohani ten lanovod tak ze ho udelal mensi. A
pri
> > silach
> > ktere na ten vyklopeny stabilizator pusobily s tim statni
chlapi
> > nedokazali dost rychle tocit aby se zachranili.
> >
> >
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list