OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 11 22:37:06 CET 2022

Vzhledem k tomu, že síťovka je stovka, tak by se zřejmě stejně dobře dal
připojit i USB disk.
Ale nezkoušel jsem to.

Zato na větším bráchovi (OPi PC s 1 GiB RAM) jsem rozjel třeba LinuxCNC,
a to dokonce s EtherCATovými servy a periferiemi.

Doufám, že na tom malém půjde zprovoznit TVheadend s USB DVB-T2 klíčenkou.

PL