Re: levné termotiskárny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Leden 11 20:32:33 CET 2022

Ahoj,
já myslel ještě o trochu levnější:
https://www.aliexpress.com/item/1005003341930695.html
Občas se v některých recenzích objevuje jako "ta jejich"
( třeba tady: https://www.aliexpress.com/item/1005003151396667.html )

Co se týká "žrádla", tak toho je tam ještě víc. Kupodivu se dá najít i
docela kvalitní (s dlouhou stabilitou, třeba až 10 let), nebo naopak
zábavné barevné kombinace, samolepkové verze a tak.
https://www.aliexpress.com/item/4001204614879.html

A pak třeba obdélníkové samolepky na roličce:
https://www.aliexpress.com/item/1005001364943395.html

Jindra