RE: FVE - základní poznatky

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Úterý Leden 11 14:59:53 CET 2022

Ano, pak to jen dopadne tak, že se tady takhle vzájemně ubuzerujeme bez jakéhokoliv přínosu.

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Stanislav Šmejkal
Sent: Tuesday, 11 January, 2022 14:52
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: FVE - základní poznatky

Zkusil jste si takovou věc zpětně legalizovat?

- Zapisujeme do katastru kolničku, před kterou se fotil můj strýček jako miminko někdy kolem roku 1948 a už tenkrát byla postarší, odhadujeme stavbu tak 1850. Takže geometrák, pasport ... a rok práce.

- Na staru studnu si taky sháním svědky, že tam je před rokem 1954, protože dneska zlegalizovat nepůjde.

- Bazén od Mounfielda jsme museli vybagrovat.

- Odnětí ZPF na tenisový kurt z roku 1995 nás stálo 40000 Kč.

- Stavební buňku se nám zlegalizovat nedaří, resp. nejsem ochoten vydat cca 50 000 Kč na náklady.

Takže se vám přání splnilo :-). Pokud to někdo udá, je to drahé.

Standa