Re: FVE - základní poznatky

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Leden 11 13:39:17 CET 2022

Pohled z druhé strany - starosta obce.

Vrtací práce se hlásí obci.
http://www.hydrovrty.cz/legislativa.htm

Skoro nikdo to nedělá. Ale ten jediný poctivý vrty naštěstí nahlásil a když
mu povedený soused realizaci protáhl skoro o půl roku, bylo vše podle
práva, takže OK.

My jsme dělali 2 vrty pro TČ á 100 m. Vrtaři obešli studně v okolí a
změřili hladiny. Nestalo se nic, ale jsou oni i my sichrovaní do budoucna.
Nehledě na to, že stavba oficiálně stojí a mohu se na ni odkazovat. Třeba u
energetického štítku.

Vím, stavební povolení je opruz, ale dodatečné povolení nebo podobné věci v
budoucnu budou opruz větší. Až se vám ve vsi objeví udavač, který udá
desítky černých staveb najednou, budete jako my všichni roky jezdit po úřadech.

S.