Re: FVE - základní poznatky

Úterý Leden 11 13:03:32 CET 2022

Cože? V 50 metrech? no kdyby v 5 tak snad možná. Co by tam zahrabávali
tak hluboko? U vrtu je spousta věcí co se musí ohlídat, proto se k tomu
vyjadřuje báňský úřad a dělá se hydrogeologický posudek. To má jistě
svůj význam. Může tam být minerálka, ropa, zásobárna pitné vody... Ale
pak to kolečko po životním prostředí a nakonec i tan stavební úřad je
jen zaměstnávání úředníků.

Anděl