Re: FVE - základní poznatky

Úterý Leden 11 12:53:33 CET 2022

Já topím vodou ze studny a taky bez papíru. Když jsem to chtěl řešit,
kamarád, co ta TČ vyrábí, mi říkal že bez toho papíru mi to bude topit
úplně stejně :-) Ale nedalo mi to a když jsem řešil kolaudaci na barák,
chtěl jsem zlegalizovat i tohle. Úřednice koukla do papíru, řekla že tam
mám ještě nedořešenou závadu, že okraj studně nemám obetonovaný, prý aby
tam nemohla pronikat dešťová voda. No v projektu to je... A až to budu
mít, ať si zajdu pro formulář pro energetické využití vody. Tak už jsem
se tam neukázal a je klid.

Anděl