Re: FVE - základní poznatky

AZe aze na seznam.cz
Úterý Leden 11 11:15:37 CET 2022

Mám fve přes 10 let a žádné stavební povolení jsem nikdy neřešil, ani při loňském a předloňském rozšíření.
Po zkušenosti s povolením na vrt pro TČ (2003) se s úřady nebavím.
aze

From: kral.j na centrum.cz
Sent: Tuesday, January 11, 2022 11:09 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: FVE - základní poznatky

Dnes jsem si přečetl článek, jak vláda chystá podporu fotovoltaiky na 100 tisíc střech. Jenže v mých úvahách to přineslo velké mínus. Je tam věta "Realizaci vládního plánu by napomohlo také zrušení potřeby stavebního povolení pro střešní instalace stejné velikosti." Z dalšího ale nevyplývá s čím se ta stejná velikost srovnává. Zato je z dalšího zřejmé, že toto stavební povolení je potřeba i jen na několik panelů. Moje představa se ubírá směrem, že dám na střechu asi tři panely (samozřejmě vlastnoručně a jako ostrovní systém) a z toho co to dá zjistím, jestli se to vyplatí. Z videí, které tady byly uváděny, jsem si myslel, že do instalace 20kW to tak půjde. Jaké jsou zkušenosti těch, co už tím prošli?

Král