Dratove porno na pondelok

Úterý Leden 11 09:00:08 CET 2022

To je ta doba před DPS, jako to moje elektronkové rádio. Člověk to otevře,
tam všechno přes pájecí kontakty a dráty, na první pohled to vypadá, jako
by to někdo vyráběl na koleně v garáži, jenže takhle se to prostě před 60
lety vyrábělo a prodávalo. A někdy se to tak vyrábí ještě dneska:

https://www.aliexpress.com/item/1005001280908788.html

P.K.