Aliexpress - free return

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 11 08:35:57 CET 2022

No tak to cinana moc neznas podle mne.
Moje zkusenost z obchodu s cinou - veskrze pozitivni. Nerikam, ze
bezproblemova, ale spis byl problem se navzajem pochopit, nez ze by nas
chtel podvest. Jedine vyjimky - kdyz to nebyl cinan, ale ind (a ze jich tam
je jak maku)
Na ali/bangood/.... - veskere spory vyreseny v muj prospech pokud se dobre
pamatuju, zjevny pokus o podvod jsem zazil jednou.
Jinak pokracovani me story bylo po tom vyzvednuti kratke:
- kdyz to PPL v Mikulove dorucilo, napsal jsem to obchodu - ti mne pozadali
o upravu trackingu (to primo nejde, tak jsem napsal na podporu)
- dalsi den email, ze se stav meni na doruceno (opravdu zmeneno v systemu)
a ze mi v nejake te jejich lhute prijdou penize
- za 3 dny penize zpet na karte.
BR,
Marek