OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 11 00:36:10 CET 2022

Ještě je má.
Tak jsem si koupil taky 5 kousků na pokusy. Většího bráchu (OrangePi PC)
mám, a spokojenost.
Snad budu podobně úspěšný jako Vy a něco mi přijde (platba byla předem
na účet).

Mohl by na tom možná jet i nějaký ten Klipper a Octopus pro 3D tiskárnu, ne?
Nebo to potřebuje víc než 512 MiB?

PL