Izolacni vzdalenost 230VAC (audio panel JW-A5)

Pondělí Leden 10 19:45:44 CET 2022

Ten milimetr, no nevím. Něco jiného je vzdušná vzdálenost, tam asi jo.
Ale povrchová po desce, kde se to může zaprášit vlhkým (tedy vodivým)
prachem, vím že se někde uváděly 4 mm. Pokud na doma dělané desce není
maska, i ty 4 mm jsou o hubu a takové desky lakuju.

Anděl