Re: FVE - základní poznatky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 10 19:40:58 CET 2022

To ale není akumulace. Normální prodej a koupě.
Je to stejné, jako když máte přebytek sena ( moc usušeno a není to kam dát
) , tak máte domluveno , že někdo si pro něj přijede a koupí ho.
No a v zimě pak se urodí moc králíků a sena je málo, tak zas půjdete za tím
co jste mu to prodal
a koupíte si seno zpátky.
On ho měl ve stodole a a zas vám ho za stejnou cenu  co jste mu ho prodal v
létě prodá.
Ale není to úplně to seno co jste mu prodal, on ho tam má hodně, přednavá
se, vyndavá se a občas přiveze i svoje, nebo nějaké jiné...

Takže podobně s tou elektřinou. Ona se nikde neakumuluje. Normálně se spálí
a pak vám dají v zimě jinou.
A za stejnou cenu.

po 10. 1. 2022 v 19:05 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>