trvale nabijeni 4s NiCd 5, 70V asi neni ok ? baterka v osciloskopu tekscope THS710

Pondělí Leden 10 18:36:58 CET 2022

Myslel jsem, že NiCD se skladují vybité?

Jsem si vzpomněl, měl jsem akušroubovák z OBI, Black&Decker, byl levný,
nabíjelo se přímo ve vrtačce (připojil se k ní adaptér) a byl v tom NiCD
akumulátor. Akorát se samovolně vybíjel, takže když jsem to za měsíc
vytáhnul ze skříně, nefungovalo to. Stačilo nabít dodaným adaptérem (pár
hodin) a šlo vrtat :-/ Ale za další měsíc stejný problém. Prodal jsem ho (i
s popisem, jak se to chová) a pozdějc koupil nějaký Extol s Li-ION.

P.K.