Odecet elektromeru pres wifi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 10 17:21:43 CET 2022

Mně naopak přijde zajímavější číst oficiální elektroměr.
Nezajímá mě ani tak kolik reálně spotřebuji, ale kolik naměří oficiální
měřidlo, podle kterého pak platím.

Sice by to mělo být to samé, ale nemusí to tak být.
Jednak kvůli přesnosti/nepřesnosti daných měřáků.
Ale i kvůli různým hraničním hodnotám.
Jestli třeba nějaké stand-by zdroje s minimálním (ale trvalým) odběrem
daným měřákem otočí nebo ne.
A jak se to popere naopak třeba s vysokým odběrem (vysokým proudem) s
nízkým účiníkem, a podobně.

PL