Odecet elektromeru pres wifi?

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Leden 10 16:40:31 CET 2022

myslím, že pan Qattroháje tady měl řešení provozující OCR nad plynoměrem.

Osobně to řeším ShellyEM s proudovým trafem a tedy separátním měřením.

Jestli chcete nějaké screenshoty, nebo ukázku dat, klidně.

extra měření mi přišlo jako cesta menšího odporu, nechtěl jsem se rýpat
v elektroměrovém rozvaděči.

JD