Re: FVE - základní poznatky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 10 16:15:18 CET 2022

Co jsem slyšel/četl od reálných uživatelů, tak si to celkem pochvalovali.
Jeden známý si to stavěl sám. U nás v Brně říkal, že měsíce 3-11 pokryje
teplou vodou komplet, ve zbylých pak částečně.
Myslím, že se dělají akumulační nádrže i s více výměníky, kde by to
mohlo i přitápět v podzimních a jarních měsících do topení.

Oproti elektrickým panelům a tepelnému čerpadlu to bude mít asi horší
účinnost.
Ale proti panelům s přímým ohřevem vody elektrikou to asi vyjde
účinností líp, řekl bych.
Při přitápění podzim a jaro v nočních hodinách je ta "vodní baterka"
možná levnější než nějaká Lionka.

PL