RE: spotřeba vysavače

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Leden 10 15:21:03 CET 2022

U klasického 1600 W mi při používání 10 minut týdně vychází za rok 13 kWh. V
roční spotřebě naprosto zanedbatelná položka.
Jestli někdo máte parametry robotického, můžete uvést porovnání.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Monday, January 10, 2022 9:10 AM
To: HW-news
Subject: spotřeba vysavače

Ahoj,

už dlouhou dobu nic nepřišlo, tak buď nefunguje konference, nebo všichni
odjeli na hory.

O víkendu jsem sledoval v televizi další srdceryvné povídání o zdražení
energie. Někdo tam mluvil o tom, že šetří tím, že místo normálního vysavače
používá robotickej, kterej má menší spotřebu. Myslíte, že je teoreticky
možné, že by součet měsíční spotřeby robotického vysavače byl menší, než
součet měsíční spotřeby normálního vysavače?

Díky