RE: Revize notebookového zdroje

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Leden 10 15:03:12 CET 2022

U nás se tedy ve firmě revize dělají, ale končí to prodlužováky. Zdroje
ještě nikdo nerevidoval...
Možná za chvíli budou chtít revizi i na nabíječku mobilu...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Sunday, January 9, 2022 9:24 PM
To: HW-news
Subject: Revize notebookového zdroje

Zdravím,

dcera přišla s požadavkem školy, že na to, aby si mohla zapojit soukromý
notebook (či jakékoli jiné zařízení) do školní zásuvky, tak škola požaduje
doložit revizi daného zařízení.

Je v tom určitá logika (koneckonců v každé firmě by se měly dělat revize
zařízení - měření odporů ochranného vodiče, nějaký ten izolační odpor a
tak), ale popravdě nevím, jak to zajistit - nemám po ruce revizáka a zavolat

někomu, ať mi přijede udělat revizi jednoho notebookového zdroje mi připadá
mírně šílené (zvlášť cenově).

Já na to v podstatě mám všechno potřebné kromě paragrafu a kulatého razítka
(mám šestku a nemám potřebu to navyšovat). Nechci podstupovat "falšování
úřední listiny", což by byla asi ta nejjednodušší cesta, bohužel se ani
nepřifařím k nějaké té firemní revizi, protože v naší firmě se tohle nějak
nenosí. Jak byste to řešili vy?

Pavel Kutina