OT Co je s agrecycling.cz?

Pondělí Leden 10 01:48:02 CET 2022

Ja jsem si michal vyvojku Pextral. Pyrokatechin extra louh. Jestli se dobre
pamatuju, tak to melo zvlastni (teda aspon pro me) vlastnost, ze se to nedalo
prevyvolat, nezalezelo moc na case. Je to uz dobre 35 let, ale tu knizecku po dedovi
doma mam porad.

Jo, to byly casy, kdy jsem mel cas a silu na celou noc ve fotokomore :-))

D.O.