Revize notebookového zdroje

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 9 21:24:26 CET 2022

Zdravím,

dcera přišla s požadavkem školy, že na to, aby si mohla zapojit soukromý
notebook (či jakékoli jiné zařízení) do školní zásuvky, tak škola požaduje
doložit revizi daného zařízení.

Je v tom určitá logika (koneckonců v každé firmě by se měly dělat revize
zařízení - měření odporů ochranného vodiče, nějaký ten izolační odpor a
tak), ale popravdě nevím, jak to zajistit - nemám po ruce revizáka a zavolat
někomu, ať mi přijede udělat revizi jednoho notebookového zdroje mi připadá
mírně šílené (zvlášť cenově).

Já na to v podstatě mám všechno potřebné kromě paragrafu a kulatého razítka
(mám šestku a nemám potřebu to navyšovat). Nechci podstupovat "falšování
úřední listiny", což by byla asi ta nejjednodušší cesta, bohužel se ani
nepřifařím k nějaké té firemní revizi, protože v naší firmě se tohle nějak
nenosí. Jak byste to řešili vy?

Pavel Kutina