Re: Akumulace do supravodivé cívky (FVE - základní poznatky)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 8 20:34:44 CET 2022

Ano, jak jsem psal u těch statisíců závitů, tak dB/dt je pomalé, takže
tento typ ztrát není moc reálný.

Ale je tu nedorozumnění, ty závity nemají každý 10 m, ale všechny se
mají vejít do průměru 10 m:-)

PH