Re: OT: FVE - základní poznatky

Pátek Leden 7 18:08:38 CET 2022

Nevím, ale říkalo se už dřív, že Němci sice neřešili poplatky za jistič
(informace minimálně 5 let stará) a nepoužívají bojlery, protože si tu
vodu ohřejou velkým výkonem v reálném čase, ale taky že mají nejdražší
energii. Nevím jak to mají jinde v EU, ale není to tak, že v
postkomunistických zemích byla elektrika levná, protože byla z uhlí a
nikdo neřešil důsledky těžby a spalování toho uhlí? A teď že se ty ceny
vyrovnávají a holt u nás není taková životní úroveň jako v Německu,
protože u nás se převážně živíme vlastní prací a na Němce dělají Turci a
jiné národy?

Anděl