Re: OT: FVE - základní poznatky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 7 17:21:55 CET 2022

jen na ukazku cena nabidek pro dvopodlazni domek, starsi, snad castecne
radovka.
TC/vzduch/voda(viessmann) tepla voda cca 300l + akumulace 400l
celkem 396kkc, 260kkc zaplatit + 140kkc dotace.
FV 8,1kWp + baterka 10,6 kWh
celkem 480kkc, zaplatit cca 260kkc + 220kkc dotace.
kolik z tech penez jde realne do techniky za normalni cenu ?
kdy se tohle proboha vrati ?
t.
p.s. dalsi podrobnosti nemuzu, byl jsem oslovem jen ze znamosti o nejake
male posouzeni :-)

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín