Re: FVE - základní poznatky

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 7 15:50:19 CET 2022

 Já to mám podobně, máme sice garáž s plochou střechou, ale na té střeše má
dcera zahrádku, která nebyla úplně zadarmo , takže ji nemůžu jen tak
zrušit.   Uvažuji o montáži panelů nějak na zábradlí, které je orientované
směrem JZZ.
¨Video od pana Šípa je zajímavé, sám si to ale dělat nebudu, šel bych do
dodávky od firmy a získal bych tu dotaci, takže cca 4kW elektrárna s 9kW
baterkami vychází po dotaci okolo 200 000 Kč.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com