RE: FVE - základní poznatky

Josef Šíp sip na raab.cz
Pátek Leden 7 14:13:27 CET 2022

S dodavatelem nepomuzu (delal jsem si sam) ale libily se mi videa od jednoho clena mypower.cz
Ja vim je to video osobne mam radeji text ale co říká s tim se da souhlasit.
Je to primarne o ostrovni FVE tzn bez dotaci,  bez dodavky do site a bez papirovani.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLJpNgLIJ1aMxvf8UMm3fpu6sdfvOj0rqu
Třeba to pomuze pro orientaci.

J.S.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Friday, January 7, 2022 2:01 PM
To: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: FVE - základní poznatky

Dobrý den,
zahájili jsme doma diskuzi o možnosti pořízení fotovoltaické elektrárny.  Bohužel, všechno okolo je zabaleno do spusty marketingových pozlátek, člověk se těžko dobírá nějakých ověřených technických parametrů.   Nemáte někdo praktickou, pokud možno dobrou zkušenost s nějakým dodavatelem  ?   Má smysl instalovat bateriové úložiště ?  Jak je to s přetoky do sítě ?
Ocením každý názor, který mi umožní se v problematice trochu prakticky zorientovat.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW