[OT] Re: Napište s diakritikou, jak se říká dni na začátku dubna, kdy si lidé provádějí vylomeniny ok

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 7 12:21:19 CET 2022

... můj kamarád, který proti nim měl velké výhrady, tak jim jednou na
otázku "где здесь универмаг Мая" položenou na Karláku velmi detailně
popsal cestu po nábřeží do letenského tunelu.