RE: OT: Rubikova kostka, trik

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pátek Leden 7 07:51:38 CET 2022

Už je to strašně dávno,  ale jeden můj spolužák (jméno si už nepamatuji) se rozhodl, že si udělá elektronkový počítač. V Myslíkárně koupil elektronky za 3 tisíce (tenkrát šílený prachy). Jenže to skončilo hned v následujícím kroku, protože dvojnásobné peníze potřeboval na nákup patic. Co s tím projektem bylo dál nevím. A docela by mě to zajímalo. Poznávací znamení toho spolužáka bylo, že 5 stopou děrnou pásku četl pomocí palce a ukazováčku. Kdybyste o něm někdo slyšeli?
Král