OT: Rubikova kostka, trik

Čtvrtek Leden 6 11:29:15 CET 2022

K rubikově kostce: koupil jsem ji starší dceři (12 let) pod stromeček, měla
radost :-)

A hned si stáhla aplikaci, která to za vás složí, nafotíte kostku a animace
ukáže, kam máte co posouvat :-(

Koukal jsem na nějaký návod, umím jen začátek, tzn. složit jednu stranu a
pak stejná T-čka po stranách. Dál jsem se nedostal :-/

Že to někdo dokáže složit za 15s a poslepu, to je pro mě sci-fi.

P.K.

čt 6. 1. 2022 v 11:21 odesílatel Libor Konečný <support na mikrovlny.cz>