Re: Re: Napište s diakritikou, jak se říká dni na začátku dubna, kdy si lidé provádějí vylomeniny ok

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Leden 6 10:50:25 CET 2022

Ono je to ještě zamotanější. U metra Strašnická se přilehlá ulice jmenuje
Starostrašnická. Ulice Strašnická je pak v Záběhlicích u stanice
pojmenované Zahradní město....

K tomu jedna historka:
Od metra Strašnická často jezdí zájezdové autobusy. To takhle jednou v
neděli jedu do práce (do ulice Strašnická) a vidím před naší firmou rodinku
s kufry, samozřejmě úplně osamocenou. Tak se ptám, na co  čekají, a oni že
na autobus do Chorvatska, a že má za chvíli být odjezd a že je divné, že tu
nikdo není :-) Hned mi bylo jasné, co se stalo. Tak jsem je naložil do auta
a odvezl k metru Strašnická, kde už na ně čekali ....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com